December 4, 2015

Ada Emas Ada Duit.

Bismillah ☆

*Assalamualaikum  & Selamat pagi* 

|Edisi Sentap Berapi| 

" saya minat sangat la nak simpan Emas , nak join ahli tapii  ..

 ☺👉🏻👈🏻 

kena tggu gaji dulu la sbb modal tak de lg" 😬

===========================

Serius bagi tau ...
Ayat ni pernah saya guna masa mula² nak simpan Emas di Powergold . 👈🏻

One day , saya pergi seminar Powergold , terngiang kata² sifu  Zamry . 😐

Bila ajak simpan emas ..


join ahli atau ape² la mesti nak kena tunggu gaji . 

Dah mana pegi duit gaji yang dah bertahun kerja selama tu ?? 😅
Kerja bertahun² nk keluar modal Rm350 pun kena tunggu gaji ? 🙊

dohh penat kerja jela . Dapat gaji abis gitu .. jadi orang gini la PATUT KENA SIMPAN EMAS ! 😚✨
Haaa kan dah kena setepek 😟👊🏻

haaa nampak tak? nampak tak?mana pergi duit gaji korg tu ? 😱

Betul jugak , duit kita simpan dalam bank tapinya sesak skit keluar selalu . 😁

Yela kan , dok dang nAk simpangg .. 🚶🏻
Dapat gaji dok bayar hutang pahtu harga barang pulak saban tahun naik sokmo ! 😠

Abih tu , tak kan kita nak jadi gitu sokmonyee...😳 tak ckup sokmo duit .

Dalam EMAS TU ADA DUIT TAU✔
EMAS harganye akan meningkat naik ⬆ dari tahun ke tahun . ✔

Tak macam duit kertas tu tiap tahun kena hadap inflasi ! 😭

Contoh la kan .. contoh ..☺

👉🏻 Ada org dtg ke kita nk jual lembu 🐻 masa tu pitihh kita pn tgh kurang AL MAKLUMLA BYKKK SGT BELI EMASS . 😎😍

So ape boleh buat ?? 👀

Ape lagii GADAI EMASS LA DKT AR RAHNU 😄 pastu nanti tebus balik emasnya . 

Aisseyyy .. Lembu dapat Emas pun dapat 🐂💰

Nak jual emas tu pun tak pe dah hak milik kita kan 😁👍

So celah mana ruginya simpan emas fizikal ?? 😊 Boleh buat modal time terdesak , untungg maaa 😎

Saya dah mula 😉
saya dah merasa.. 
saya hanya nk cerita jee . 👌

DUIT ANDA PILIHAN ANDA 💁

1 gram 1 bulan 1 orang
          | Saving | Trading | 
             | Networking |

Dalam SIMPANAN TUNAI tak ada EMAS
Dalam SIMPANAN EMAS FIZIKAL ada TUNAI


JOM MULAKAN SEKARANG

Harga Emas Powergold sila klik link di bawah:


Whatsapp saya jika anda ingin tahu bagaimana cara untuk mendapatkan emas serendah 1 gram.

Perunding Pembelian Emas Online

Kizeewatty Zainal
0192484428
#AhliPowerGold #PasirGudang

#EmasSimpananTerbaik #EmasKalisInflasi 

🌟 Born To Inspire 🌎
🌟 Leader Create Leader 👬👭

No comments:

Post a Comment