October 6, 2013

Kurus dengan Cara Murah dan Mudah

Teks: Kizeewatty Zainal

Assalamualaikum w.b.t



Disebabkan masalah kekangan kewangan, kebanyakan niat murni kita untuk menguruskan badan dan turun sekilo dua terus terkubur kerana duit yang ada di dalam tangan perlu disimpan untuk perkara-perkara lain yang lebih penting dan utama. Akan tetapi, tahukah anda bahawa dengan Shaklee, masalah ini dapat anda atasi? 

Alhamdulillah, dengan hanya pemgambilan Alfalfa dan Lecithin sahaja, ramai ibu dan kawan-kawan yang memberi maklum balas yang positif. Susu badan yang meriah dan berkualiti, mengalami penurunan berat badan, masalah sembelit tiada lagi dan kulit semakin halus. Saya sendiri telah merasai kesannya yang memberangsangkan. 
Nak tahu bagaimana kedua-dua vitamin ini dapat membantu dalam penurunan berat badan dan segala permasalahan kesihatan anda? Jom kita lihat apa kelebihan Alfalfa dan Lecithin:

Lecithin bertindak sebagai fat emulsifier (pemecah lemak) yang baik. Justeru pengambilan lecithin secara konsisten setiap hari dalam kuantiti yang dicadangkan mampu membantu mengelak masalah obesiti dan mempercepatkan kesan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang sempurna.
Alfalfa pula bertindak sebagai agen detox yang akan mengangkut lemak-lemak yang telah dipecahkan untuk disingkirkan daripada badan. Selain itu, alfalfa juga membantu pelawasan yang turut mempunyai peranan penting dalam misi menurunkan berat badan.
Yang menariknya tentang kedua-dua produk ini adalah ianya boleh diamalkan oleh semua lapisan individu tidak kira lelaki atau perempuan mahupun ibu-ibu menyusu. Malah jika anda seorang ibu menyusu, alfalfa dapat membantu menggalakkan penghasilan susu. 
Jadi kiranya pengambilan 2 produk asas ini dapat memberi manfaat berganda kepada anda. Alfalfa juga mengandungi 1001 khasiat lain yang mana antaranya termasuk mengatasi masalah keputihan yang sering dialami wanita-wanita baligh serta membantu meredakan simptom-simptom resdung, asma dan alahan.

Dengan pelaburan hanya RM106.25, kombinasi hebat lecithin dan alfalfa ini sangat mesra poket 

Kepada anda di luar yang mempunyai sebarang pertanyaan dan nasihat untuk masalah kesihatan anda sila hubungi saya di:

sms: pm: whatsapp ~ 0192484428
email: kizeewattyzainal@gmail.com
FB fanpage:Kizee Healthyvita Shop

1 Botol Lecithin 180 biji kapsul berharga RM52.50.

1 Botol Alfalfa 330 biji berharga berharga RM53.75.

Untuk senarai penuh produk dan harga Shaklee sila lihat di Produk dan Harga Shaklee

No comments:

Post a Comment