October 23, 2013

Kembalikan Kecergasan dengan Performance Drink

Teks: Kizeewatty Zainal

Assalamualaikum w.b.t

Lemau lesu letih kering. Dalam keadaaan cuaca panas di sesetengah tempat, pasti ada antara kita yang terasa tidak cergas ketika berada di pejabat atau di rumah. Ada yang mula selesema, batuk, demam yang mana rata-ratanya berpunca dari kekurangan air dan cuaca yang agak panas. Tidak kurang juga yang sakit perut, muntah dan cirit birit kerana tersilap makanan yang di makan.

Untuk pengetahuan anda dalam cuaca sebegini kita digalakkan untuk mengekalkan tahap cecair dalam badan agar tidak mudah terhidrasi. Untuk itu dalam sehari kita dimestikan untuk meminum air masak sekurangnya 3 liter sehari, bergantung kepada berat badan seseorang.

Paling mudah adalah dengan meminum minuman isotonik yang boleh mengekalkan kecergasan kita seharian. Akan tetapi minuman yang ada di pasaran merupakan minuman isotonik tidak sihat yang berlebihan gula dan berkarbonat. Jika anda adalah peminum tegar minuman isotonuik, Performance Drink Shaklee adalah satu-satunya minuman isotonik yang bebas karbonat malah kurang gula.

Performance Drink Shaklee ini diperlukan oleh setiap ahli keluarga anda yang, sama ada suami, isteri mahu pun anak-anak anda yang riang dan aktif!
PERFORMANCE DRINK SHAKLEE Kebaikan Performance Drink Shaklee, bebas karbonat & kurang gula!


Golongan yang sesuai dan memerlukan Performance Drink Shaklee termasuklah:
  1. Para ibu yang menyusukan anak
  2. Mereka yang mempunyai gaya hidup yang aktif dan aktif bersukan.
  3. Mereka yang berpuasa. Sesuai untuk sahur dan berbuka.
  4. Para pesakit yang menghidap gout.
  5. Mereka yang kurang minum air dan dehidrasi.
  6. Jika anda sering diserang sakit kepala atau migrain.
  7. Mereka yang seharian bekerja luar di bawah panas dan sinaran matahari.
  8. Anak-anak atau mereka yang terasa nak diserang demam atau sedang demam atau cirit birit.
  9. Sebagai pengganti kepada minuman isotonik lain yang berkarbonat dan gula berlebihan.

Apa yang menarik dalam Performance Drink Shaklee yang berperisa oren ini  merupakan minuman bersifat isotonik, mempunyai jumlah kepekatan karbohidrat yang sama dengan darah kita. Kesannya ia mudah diserap dan sekaligus meningkatkan kadar gula dalam darah ketika kita terasa dalam kekeringan dan terhidrasi. Performance Drink mempunyai yang bebas gas dan tidak berkarbonat ini mengandungi kadar natrium yang rendah dan mempercepat kadar penyerapan cecair (elektrolit) dalam tubuh sekaligus anda akan mengatasi masalah dahaga dan sentiasa berasa kurang haus.
     

Shaklee Performance®
Menjana Tenaga Berkekalan!

Kesimpulannya, Performance Drink adalah salah satu produk kegemaran suami saya yang sentiasa bekerja di luar pejabat di bawah panas terik. Ia merupakan produk terjamin halal, selamat dan berkesan tanpa memudaratkan sesiapa yang mengamalkannya. Jika anda tak percaya, cubalah hari ini dan akan alami keberkesanannya. Pengalaman saya sendiri yang menyebabkan saya ingin sangat berkongsi dengan anda agar merasai sendiri perbezaannya.

Apalah kiranya anda memperuntukkan sejumlah wang bagi memastikan ahli keluarga anda yang aktif untuk terus kekal aktif tanpa anda meragui khasiat yang diberikan kepada mereka berbanding minuman isotonik yang lain di pasaran?


 Harga Performance Drink Orange

1 canister Performance Drink Orange 539 gram berharga RM82.50.


Untuk maklumat dan pertanyaan lanjut sila hubungi saya di~


sms: pm: whatsapp ~ 0192484428
email: kizeewattyzainal@gmail.com




Jom like dan dapatkan info terkini di FB fanpage saya  di Kizee Healthyvita Shop

Untuk senarai penuh produk dan harga Shaklee sila lihat di Produk dan Harga Shaklee

No comments:

Post a Comment