October 14, 2014

Kitar Semula Canister Shaklee Menjadi Serbaguna.

Teks: Kizeewatty Zainal

Assalamualaikum w.b.t

Hari ini saya ingin berkongsi sesuatu yang menarik dengan rakan-rakan pembaca. 'Do It Yourself' atau Kitar Semula Canister Shaklee Mealshakes, Cinch Shake dan ESP. Anda boleh lihat-ilhat projek mini saya dengan Canister Shaklee seperti gambar di bawah.
Kitar Semula Cinch Shake menjadi Kotak Jahitan
Kitar Semula Cinch Shake menjadi simpanan Alat Tulis

Jangan dibuang segala Canister Shaklee kerana pelbagai barang yang boleh disimpan di dalamnya. Selain itu, canister ini boleh digunakan sebagai bekas menyimpan rempah ratus, tepung, gula dan sebagainya. Jangan risau kerana bekas canister Shaklee ini betul-betul kedap udara dan rempah ratus atau makanan yang disimpan tidak akan lemau.

Bagi Canister ESP pula, suami saya gunakan sebagai tabung kutipan derma surau. Hanya perlu tebuk penutup dengan menggunakan pisau sahaja dan pelbagai jenis tabung boleh anda buat untuk anak-anak, dan dengan anak-anak anda.

Ingin tahu apa lagi yang saya buat dengan canister Shaklee? Nantikan entri saya yang seterusnya. 



Senarai penuh produk dan harga Shaklee sila lihat di Produk dan Harga Shaklee
Untuk maklumat dan pertanyaan lanjut sila hubungi saya di:

sms: pm: whatsapp ~ 0192484428
 
atau  
PM di FB: Kizeewatty Zainal   
FB fanpage saya  di Kizee Healthyvita
 

No comments:

Post a Comment