May 3, 2014

Promosi Mealshakes

Teks: Kizeewatty Zainal

Assalamualaikum w.b.t
Bismillahirrahmanirrahim.

Alhamdulillah, bulan Mei 2014 diserikan lagi dengan promosi Mealshakes daripada Shaklee. 

Saya masih teringat promosi melashake pada tahun lepas, sudah hujung bulan Mealshakes kehabisan stok. Maka Kena tunggu 2 minggu barulah ada. Dahsyat sungguh rakyat Malaysia yang gilakan mealshakes ini. 

Apa yang suka mengenai Mealshakes ini ia merupakan minuman yang betul-betul mengenyangkan sesuai untuk kanak-kanak, ibu mengandung atau menyusu, mereka yang menghidap diabetes, mereka yang inginkan kulit yang cantik dan bercita-cita menurunkan berat badan. Dalam masa sebulan saya berjaya menurunkan berat badab sebanyak 3 kilogram dan suami saya pula kehikangan 8 kilogram.

Apabila bulan puasa menjelma, saya hanya bersahur dengan segelas Mealshakes sahaja dan alhamdulillah sehingga petang saya tidak merasa lapar. Almaklum saya bukan jenis yang suka bersahur dengan makanan yang berat. 

Dengan bersarapan atau bersahur dengan Mealshakes menghilangkan rasa teringin saya untuk makan makanan yang berlemak atau kudap-kudapan yang manis. Mealshakes mampu mengawal nafsu makan kita yang terlalu suka pada makanan berminyak dan bergoreng.


MEALSHAKES

Nutrisi Lengkap
Menyediakan 24 jenis vitamin A- Z ,mineral dan ‘Trace Mineral’. Kekurangan ‘trace mineral’ akan memberi kesan kepada penyerapan vitamin-vitamin dan menyebabkan enzim tidak aktif. Ia juga mengandungi soya lecithin yang bertindak dengan vitamin larut lemak.

Membekalkan Nutrien Kepada Sel-sel
Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) yang membantu dalam membentuk kulit, kuku, rambut,organ-organ, darah, sel-sel imunisasi dan sebagainya.

Untuk Pembesaran
Mengandungi asid folik, Biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar.

Anti-oksida
Mengandungi vitamin A, C, E, zink dan selenium yang merupakan komponen anti-oksidan untuk anti-penuaan.
  
Pemulihan Kulit
Mengandungi lengkap vitamin B-Kompleks, iron, copper untuk membentuk sel darah merah yang sihat, sekali gus meningkatkan warna kulit.

Detox
Kaya dengan serat yang membantu (peristalsis kolon dan perut / buang air besar) untuk menyingkirkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada kolon dan perut.


Promosi Eksklusif ini berlangsung sepanjang Mei 2014

  • Beli 6 Mealshakes Percuma 1 tin ( Mealshakes berharga RM113.75 )
  •  1 tin Mealshakes  berat 544gram untuk pengambilan selama 3 bulan bagi kanak-kanak dan 1 bulan bagi dewasa.

Untuk konsultasi/nasihat percuma, harga vitamin atau keahlian Shaklee, jangan segan silu hubungi saya. 



sms: pm: whatsapp ~ 0192484428

Email: kizeewattyzainal@gmail.com

Jom Like FB fanpage: Kizee Healthyvita
 

No comments:

Post a Comment