February 17, 2014

Kelebihan Bisnes SHAKLEE

Teks: Kizeewatty Zainal

Assalamualaikum w.b.t

Apa kahabar para sahabat saya yang luar biasa. Saya harap anda menjalani hidup yang luar biasa dan dimulai dengan kalimah Bismillah.

Hari ini saya ingin berkongsi tentang bisnes yang semakin mendapat perhatian di hati rakyat Malaysia. Apa tidaknya bisnes ini telah berkembang 500% sejak 5 tahun yang lalu. Ia merupakan bisnes 100% yang dipasarkan secara online atau offline tanpa perlu menjaja dari pintu ke pintu, tidak perlu tayang atau jual muka, tidak perlu stok menimbun dan segala langkah perniagaan dan tip-tip hebat akan disalurkan kepada anda.  Dan yang paling penting Shaklee terdiri daripada produk yang halal dan berkelulusan KKM serta mempunyai perniagaan yang halal Shariah.


Bisnes Shaklee Tidak Perlu Tayang atau Jual Muka


90% hasil jualan kami adalah dari sumber online. Gunakan medium blog dan Facebook untuk memasarkan produk-produk Shaklee. Tak perlu petah bercakap.  Kebanyakan dari SID (Shaklee Independent Distributor) yang berjaya adalah pemalu dan tak petah bercakap. Mereka juga tiada latar belakang berniaga atau belajar 'Business Administration'. Paling penting perlu rajin usaha dan positif untuk berjaya.

Bisnes Shaklee Tidak Perlu Stok Bertimbun

Barang semuanya ada di HQ/Branches Shaklee. Tak perlu simpan stok beribu-ribu dirumah. Bila pelanggan membeli, SID hanya perlu membeli barang secara online atau pergi ke branch berdekatan. Barang yang pelanggan pesan akan dihantar dan dipos sendiri secara terus dari HQ/Branches Shaklee. Jimat tenaga dan duit tanpa perlu bungkus dan poskan barang. 


Tiada konsep tertindas. Ini bukanlah sistem di mana hanya orang atas sahaja yang kaya dan orang bawah tidak mendapat untung apa-apa. 

Di Shaklee sesiapa sahaja ada peluang menjadi jutawan. Tiada apa yang mustahil. Terlalu ramai ahli yang telah menjadi sejarah dalam kumpulan kami. Bila 'upline' dan 'downline' menjadi Master secara serentak. 


Berikut adalah tawaran-tawaran lumayan daripada Shaklee untuk ahlinya yang aktif dalam penjualan setiap bulan.

Apa Yang Anda Dapat Dengan Bisnes Shaklee
Apa Yang Anda Dapat Dengan Bisnes Shaklee

Di dalam kumpulan eksklusif Shaklee kami di Fcebook, anda akan didedahkan dengan testimoni rahsia kejayaan ramai orang yang sudah berjaya dalam perniagaan ini. Di sini, anda boleh dapatkan bantuan khidmat nasihat dan apa yang perlu dilakukan untuk memulakan perniagaan online dan offline. Terdapat juga perkongsian kisah jatuh bangun SID dalam perniagaan ini yang menjadi pemangkin semangat kepada ahli yang lain. Jika hendak berjaya, kita mesti dikelilingi oleh mereka yang positif dan sudah berjaya.

Dan bila anda berada dalam kumpulan itu, bermulalah hidup anda di sekelilingi oleh mereka yang telah pun berjaya. Anda tanya satu soalan, 10-20 orang yang akan menjawab untuk membantu anda. Semua orang di kumpulan ini ingin melihat anda berjaya. Di Shaklee tidak akan ada orang yang ingin menolak anda ke bawah, dengan bantuan mentor yang dah pakar, berjaya dan lama dalam perniagaan ini.


BAGAIMANA INGIN MENDAFTAR SEBAGAI AHLI DAN MEMULAKAN PERNIAGAAN SHAKLEE?

Anda digalakkan untuk menghubungi saya untuk berbincang dan bertanyakan soalan selanjutnya.


FB Official :Kizeewatty Zainal 
FB FANPAGE : Kizee Healthyvita
SMS WHATSAPP PM : 0192484428 atau tinggalkan komen di bawah.

Anda boleh membuat pembayaran ke:
Kizeewatty Zainal
Maybank 101245259053

CIMB 7042019768

dan isi borang tempahan di sini






Untuk mereka yang teruja untuk mengetahui lebih lanjut saya ucapkan SELAMAT DATANG dan JOM JANA PENDAPATAN DARI RUMAH!

Salam Sayang,
Kizeewatty Zainal
Pengedar Shaklee Pasir Gudang dan Johor Bahru
ID 906896

No comments:

Post a Comment