April 7, 2014

Promosi E-Book

Teks: Kizeewatty Zainal

Assalamualaikum w.b.t

Bismillah.

Khas untuk rakan-rakan saya yang bekerja dan suri rumah sepenuh masa. Ada antara kita yang teringin memulakan bisnes sampingan? Ada antara kita yang bercita-cita untuk berhenti kerja dan bersemangat menjadi WAHM (work at home mom)?. Ada antara kita yang teruja untuk membina blog dan berkongsi pengalaman peribadi, tutorial atau bisnes masing-masing?.

Inilah persoalan yang bermain di kepala saya 9 bulan yang lepas. Saya mempunyai bisnes kecil-kecilan tetapi tiada langkah dan hala tuju yang betul. Maka saya melanggan E-Book yang memberi pendedahan tentang tatacara bisnes yang betul dan pengurusan masa dan emosi apabila bergelar WAHM. E-book di bawah menyediakan tip persediaan fizikal, mental dan juga peta untuk kita mengorak langkah ke dunia suri rumah yang mampu menjana pendapatan dari rumah. 

Berikut senarai harga E-Book pilihan:

1. Ebook Belajar Asas Blog, RM 50

2. Ebook Superwahm Supermom, RM 25

3. Ebook Pantang 44 hari, RM30

4. Ebook Mula Bisnes Butik, RM 50

5. Ebook 101 idea home based bisnes, RM 50


Harga menarik daripada kami di Akademi Bekerja Dari Rumah, di sini kami sediakan pakej-pakej E-Book yang mesra poket seperti di bawah.

 

Pakej promosi mula bisnes makanan, RM 100


Pakej bekerja di rumah, RM150


Pakej asas WAHM SOHO, RM 125



Pakej RM 50, 2 EBOOK (PROMOSI HINGGA APRIL 2014) 


Bagi anda yang berminat atau mungkin hanya ingin bertanya jangan segan silu, pm saya sekarang atau tinggalkan komen di bawah.


FB Official :Kizeewatty Zainal 
SMS WHATSAPP PM : 0192484428 

Pembayaran boleh dbuat dan sms/whatsapp saya untuk bukti transaksi pembayaran.
Kizeewatty Zainal
Maybank   101245259053
CIMB         7042019768


atau isi borang tempahan di sini
http://kizeewattyzainal.blogspot.com/p/borang-tempahan.html


Salam Sayang,

Puan Kizeewatty
Pembantu Kelas Asas Blog dan Rakan Niaga Akademi
Pasir Gudang Johor

No comments:

Post a Comment