October 7, 2016

Tambat Nilai Ringgit dengan Emas

Teks: Kizeewatty Zainal
Assalamualaikum 

Salam pagi Jumaat yang Barokah.
Hujan lebat membawa rahmat.

Jom doa hari ini rezeki kita melimpah ruah dan diberkati Allah swt.

Tanya diri anda 2 soalan.

1- Kalau aku ada emas 5 gram, apa aku akan buat?
2- Kalau aku ada duit cash RM1000, apa aku akan buat?

Jawapannya.
Tentu emas nak simpan dan RM1000 macam-macam boleh beli.
Ya betul duit kertas susah nak simpan. Duit kertas itu sendiri sifatnya untuk dibelanja.

Kalau boleh simpan pun, sekejap ajer. Bila dah terkumpul lebih sikit, ada jer yang nak dibeli.

Ubat untuk orang yang tak boleh simpan duit kertas adalah EMAS.

Realitinya, apabila anda membeli emas, wang anda langsung tidak terusik dan berkurang dari simpanan, malah ianya akan berganda lebih banyak dari jumlah asal.

Anda telah mengikat matawang anda dengan nilaian EMAS tersebut.

Harga Emas Powergold sila klik link di bawah:


Whatsapp saya jika anda ingin tahu bagaimana cara untuk mendapatkan emas
 serendah 1 gram.

Kizeewatty
019 248 4428
Stokis Powergold Pasir Gudang

No comments:

Post a Comment