January 1, 2014

Kenali Garlic Complex Shaklee

Teks: Kizeewatty Zainal

Assalamualaikum w.b.t

Garlic Complex Shaklee  dibuat daripada bawang putih jenis premium, bebas dari racun perosak dan ditanam secara organic di California, USA di waktu musim panas. Dihasilkan secara eksklusif pada suhu bilik tanpa haba untuk memastikan pengekalan 100% Allicin aktif (tidak semua tablet garlic di pasaran yang dijual mengandungu Allicin aktif).

Dwi teknologi digunakan untuk mengawal bau bawang. Kajian menunjukkan perisa herbanya terhasil dari kombinasi 2 ekstrak herba (Rosemary dan Spearmint). Ianya mengandungi pelbagai vitamin E untuk meningkatkan sebatian aktif garlic dan keberkesananya di dalam tubuh kita. Setiap 2 tablet membekalkan 1000mg ekstrak garlic tulen yang menyamai dengan 2 ulas bawang segar.


Manfaat yang terkandung di dalam Garlic Shaklee

  • Mengandungi Spearmint
Mempertingkatkan sistem penghadaman dan untuk kesejahteraan jantung anda

  • Antibiotik yang selamat dan semulajadi
Antibotik semulajadi, selamat untuk kegunaan jangka panjang untuk mempertingkatkan sisem imun tubuh, menghalang panyakit berjangkit seperti selesema, kulat, kuman, virus dan yis candida.

  • Menghalang alergi
Mempertingkatkan pemyakit berkait sistem imun seperti hidung yang sensitive, sinus, alergi, asma, selesema dan hepatitis.

  • Mempertingkatkan sistem penghadaman
Formula uniknya mampu mempertingkatkan masalah berkaitan penghadaman seperti kembung perut, gastric dan ketidakhadaman. Garlic juag mampu menentang bacteria H.pylori bacteria dan menghalang ulser gastrik.

  • Menstabilkan tekanan darah tinggi
Kajian menunjukkan pengambilan 2-4 tablet garlic akan menurunkan darah tinggi dengan 8 point.

  • Detoksifikasi
Garlic mampu mengeluarkan raksa dari tubuh dengan pantas. Raksa, Plumbum dan Kadmium adalah logam toksik yang akan menaikkan tekanan darah. Tambahan lagi, garlic mampu melindungi sel-sel darah dari kemusnahan dari logam dan menghalang kerosakan hati oleh bahan kimia.

  • Menurunkan Kolesterol
Menurunkan kolesterol, LDL, trigliserid dan kelikatan darah, mengurangkan kebekuan darah, meningkatkan HDL, melindungi jantung dan menghalang strok dan penyakit koronari.

  • Mencegah Kanser
Membantu mengelak dan merawat kanser dengan mengurangkan bahan pencetus kejadian kanser Nitrosamine.

Garlic Complex Shaklee
Garlic Complex Shaklee
  • 1 botol Garlic Complex mengandungi 60 biji untuk pengambilan selama 1-2 bulan berharga RM47.50.
Untuk nasihat percuma dan  harga vitamin Shaklee, sila hubungi saya di:
  
sms: pm: whatsapp ~ 0192484428
FB fanpage:Kizee Healthyvita Shop

Untuk senarai penuh produk dan harga Shaklee sila lihat di Produk dan Harga Shaklee


No comments:

Post a Comment