December 28, 2013

Jom Daftar Rakan Niaga Akademi Bekerja Di Rumah

Teks :Kizeewatty Zainal

Assalamualaikum w.b.t


Alhamdulillah, Akademi Bekerja Di Rumah telah membuka peluang secara besar-besaran kepada semua yang berminat untuk menambah pendapatan dan menjana wang tambahan dengan menjadi "Rakan Niaga" Akademi Bekerja Di Rumah.

Pendaftaran dibuka khusus buat suri/sura rumah yang serius mahu bekerja dari rumah, suri bekerjaya yang mahu memulakan bisnes online secara sambilan atau sepenuh masa.

APAKAH TUGAS SEBAGAI RAKAN NIAGA?

Rakan Niaga bertugas sebagai Pengurus Online dan mempromosikan produk-produk utama Akademi Bekerja Di Rumah. Mudahnya, kerja-kerja pengurusan dan jualan hanya perlu dijalankan di rumah atau di mana saja asalkan di hadapan talian internet tanpa perlu keluar rumah dan tanpa perlu pos produk. Apa yang anda perlukan hanyalah telefon bimbit atau laptop beserta talian internet. Semuanya hanya di hujung jari anda.

APAKAH PRODUK DAN PERKHIDMATAN AKADEMI?

Di Akademi kami menyediakan beberapa produk digital dan perkhidmatan digital seperti berikut:

1. E-Book dan Pakej Ebook
2. Tapak Iklan dan Pakej Pengiklanan
3. Kelas Online dan Pakej Kelas 

Untuk mengetahui produk dan perkhidmatannya dari masa ke semasa, kalian akan di serap masuk ke dalam laman rakan niaga di mana info terkini akan diberikan di sana.

BAGAIMANA UNTUK MENJADI RAKAN NIAGA?

1. Setiap yang berminat untuk menjadi rakan niaga perlu mendaftar keahlian terlebih dahulu.

2. Kemudian perlu menyediakan blog seperti yang telah di standardkan oleh Akademi dengan tambahan pengkhususan blog masing-masing. (ia akan ditunjukkan langkah demi langkah oleh pengurus akademi secara online mengikut fleksibel masa anda sendiri)

3. Seterusnya blog yang telah mencapai standard diperlukan memasang tabs page utama yang memperkenalkan dan memperomosikan pakej akademi seperti ebook digital, kelas online, dan tapak pengiklanan alam maya di Soho Directory. 

4. Seterusnya langkah demi langkah akan diberikan apabila mula mendapat pelanggan.


APAKAH KELEBIHAN MENJADI RAKAN NIAGA?

Dapat menambah pendapatan dengan menjual produk dan perkhidmatan digital secara online sahaja. Tidak memenatkan atau memerlukan kos lain seperti masa, tenaga dan wang ringgit untuk menjalankan promosi atau jualan. Semuanya boleh dilakukan di rumah atau di mana-mana dengan menggunakan komputer, internet dan gadget pintar yang lain.


BERAPAKAH BAYARAN PENDAFTARAN?

RM300 sahaja!!

Pakej Pendaftaran Rakan Niaga :-
  1. Bonus 4 buah Ebook - Ebook Belajar Asas Blog, Ebook Wahm Sahm Soho, Ebook mula bisnes butik online/offline dan Ebook 101 idea home based bisnes.
  2. Bonus Pakej Pengiklanan produk dan perkhidmatan masing-masing di Soho Directory
  3. Di serap masuk dalam laman rakan niaga dan group sokongan rakan niaga.

BAGAIMANA INGIN MENDAFTAR SEBAGAI RAKAN NIAGA?

Untuk sertai, hubungi saya di:
FB Official :Kizeewatty Zainal 
SMS WHATSAPP PM : 0192484428 atau tinggalkan komen di bawah atau tempah Rakan Niaga anda melalui borang tempahan di bawah

http://kizeewattyzainal.blogspot.com/p/borang-tempahan.html


Untuk mereka yang teruja untuk mengetahui lebih lanjut saya ucapkan SELAMAT DATANG dan JOM DAFTAR RAKAN NIAGA!


Salam Sayang

Puan Kizeewatty
Pembantu Kelas Asas Blog 
Pasir Gudang Johor

No comments:

Post a Comment