December 28, 2013

Omega Guard Minyak Ikan untuk Semua

Teks: Kizeewatty Zainal

Assalamualaikum w.b.t

Tahun 2013 bakal berakhir beberapa hari lagi. Dan di sana sini ramai antara kawan-kawan saya yang galak menghabiskan cuti dan berjalan bersama keluarga tercinta. Ramai juga yang berehat di rumah sibuk menyediakan persiapan persekolahan anak-anak mereka.

Dalam keadaan cuaca yang tidak menentu, sekejap panas dan hujan ini, ada antara kawan-kawan yang berada dalam keadaan yang kurang sihat. Sakit yang meleret-leret dan berpanjangan. Syafakallah kepada rakan-rakan seperjuangan. Saya doakan anda sekeluarga sentiasa sihat walafiat dan semoga cepat sembuh dari penyakit yang melanda diri anda sekeluarga.

Nabi Muhammad s.a.w pernah ditanya bagaimana menjaga kesihatan tanpa kerap sakit sepanjang hayat baginda. dan jawapan baginda "Solat malam" HR Muslim.

Sesiapa yang mengerjakan solat malam (tahajjud) dengan khusyuk nescaya dianugerahkan Allah s.w.t 9 perkara kepada hamba-Nya; 5 di dunia 4 diakhirat, dan salah satunya adalah dijauhkan daripada segala penyakit.

Saya pasti ramai yang telah mengetahui nikmat megerjakan tahajjud dan ramai juga yang tidak mengetahuinya. Tidak salah kiranya kita ingat mengingati antara kita. Insya Allah sama-samalah kita memperbaiki dan menambah apa yang kurang di dalam solat dan amalan kita.

Selain itu masih ada lagi usaha yang boleh anda lakukan untuk menjaga kesihatan diri anda dan keluarga. Jangan tunggu sakit menyerang sekali lagi. Bertindaklah sekarang dan berikan yang terbaik untuk diri dan keluarga kesayangan anda. Insya Allah kita hanya berusaha Allah jua yang Maha Penyembuh segala penyakit. Doa dan tawakal kepada-Nya yang harus diutamakan.  

Di Shaklee, Omega Guard merupakan vitamin tambahan yang merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi rangkaian spektrum penuh 7 jenis asidlemak Omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA dan banyak lagi. Satu sajian Omega 3 dapat membekalkan 905mg asid lemak omega 3 EPA dan DHA.

Ikan dari laut di dalam Omega Guard mengandungi asid lemak tidak tepu yang sangat tinggi, iaitu EPA dan HDA yang boleh merendahkan lemak dalam darah, menurunkan pengumpulan platlet darah dan melambatkan pembentukan thrombus, merawat penyakit lelah dan alahan kulit dengan berkesan.

Terdapat pelbagai fungsi EPA dan DHA kepada tubuh badan kita. EPA berfungsi dalam mengawal kadar kolestrol yang berlebihan, baik untuk pesakit jantung , menghindar tekanan perasaan dan mencegah penyakit darah tinggi. DHA pula mampu mencegah asma, meningkatkan daya seksual, mencegah sakit kulit, mengelakkan kanser payu dara, kanser prostat, menghindar daripada migrain, rasa kebas pada anggota badan serta mengelakkan rasa sejuk pada kaki dan tangan.

Omega Guard Shaklee Vitamin Tambahan untuk Semua

Berita baik untuk anda. Promosi Omega Guard di bulan Disember 2013. Beli 6 percuma 1!!

Jika anda beli 6 botol Omega Guard, anda akan dapat :

1) percuma 1 botol Omega Guard berharga RM 136
2) percuma pendaftaran ahli (biasanya daftar ahli adalah berjumlah RM65)
3) penjimatan hampir RM370 dari harga jualan. (hanya untuk ahli shaklee sahaja)

Untuk makluaman anda, harga Jualan 1 Botol Omega Guard  90 kapsul berharga RM136.00.

Kepada anda di luar yang mempunyai sebarang pertanyaan dan nasihat untuk masalah kesihatan, tip sihat dan rundingan atau konsultasi percuma dan eksklusif sila hubungi saya di:

Kizee~
sms: pm: whatsapp: wechat ~ 0192484428
Email: kizeewattyzainal@gmail.com
FB: Kizeewatty Zainal
Jom Like FB fanpage saya di Kizee Healthyvita Shop


  Tidak perlu risau sekiranya anda mempunyai kekangan bajet, saya ada jawapannya. Boleh juga untuk membeli sebotol dua atau boleh kongsi bersama kawan-kawan dan ahli keluarga.
 
Untuk senarai penuh produk dan harga Shaklee sila lihat di Produk dan Harga Shaklee

No comments:

Post a Comment